Craciunul

                                                           CRACIUNUL

Sarbatorile de anul acesta le-am petrecut cu familia acasa.În ajunul Craciunului am strabatut satul din care provin si am colindat casele vecinilor si a rudelor.

Am reusit sa imi strang destui bani pentru o geacă mult dorita iar de restul banilor mi-am aprvizionat niște dulciuri.Între timp când ziua Craciunului a sosit m-am ocupat de mancare impreuna cu parintii iar în plus am decorat geamurile casei cu niste beculețe colorate.

Pentru mine Craciunul este sarbatoarea mea preferata. Înca cu o luna inainte, asteptam cu nerabdare sa soseasca cu cadouri Mos Craciun.Simteam un soi de bucurie cum doar o data pe an o pot simti, bucuria Craciunului, cand parca fiecare dintre noi avem acel zambet deschis ce descrie imensitatea bucuriei pe care o reflecta aceasta sarbatoare. Imi place chiar si acea forfota de pe strazi, traficul care parca ne arata preocuparea tuturor de a gasi cadoul potrivit pentru cei dragi.

În urmatoarele zile am iesit cu prietenii asteptam sa soseasca anul nou si ne faceam planuri nerabdatori.În cele din urma am luat decizia ca il vom petrece in centrul orasului pentru a privi artificiile de anul nou.

Am mai realizat si secret santa impreuna cu clasa si diriginta. Ca si surpriza am primit o pereche de sosete cu ratuste si o caciula neagra, foarte multumita de acestea le-am purtat cu drag.

Cam acestea au fost sarbatorile mele.

Comentarii

Postări populare