Cea mai calda zi

                                                                 Cea mai calda zi 


Pentru mine cea mai calda zi din vacanta de vara a fost in luna Iulie,tot atunci cand am calatorit si in drum spre mare cu familia si rudele mele. Pe un drum de 12 ore cu masina,plini de bagaje si cu verisori mei mai mici ne-am pregatit de drum. Eu eram pregatita cu provizii de mancare si hidratare pentru ca avea sa fie si cald si un drum aglomerat. Preferam sa stau in locul din fata ca sa previn orice eventualitate in legatura cu micul meu rau de masina. Primele ore au trecut bine avand in vedere ca beneficiam de aer conditionat ,dar dupa ce am ajuns la destinatie caldura ne-a lovit pe surprindere. De la a purta un tricou lang,eram nerabdatori sa ajungem pe plaja cu briza marii care avea sa imi bata printre suvitele de par desprinse.

Erau in jur de 39 de grade iar noi toti am plecat la o terasa in mijlocul plajei sa ne racorim cu niste sucuri cu gheata.Totul bine pana cand din neatentie am uitat sa folosesc lotiunea de protectie solara si in spre seara m-am trezit cu dureri de cap si o febra ingrozitoare.Cu astea spuse asa a fost cea mai calduroasa zi de vara dintre toate traite de mine pana acum.

Comentarii

Postări populare